Gå til innhold

Jeg har testet positivt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ennå litt i sjokk, men får satse på at den er riktig. Var en cb og de skal jo være bra. Ønsker dere alle lykke til videre. Vil si takk for meg, har vært interessant å lese og følge med her inne. Masse kjekke folk og gode råd underveis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var god nyheter å få!

Også på en fredag!Du og din kjære får fordøye gleden i helga,og kose dere skikkelig.Lykke til i svangerskapet skytte70.Jeg håper jeg snart kan komme inn til dere på gravidsiden jeg også!

Masse lykke tl!

Skrevet

oj så flott da. Gratulerer så masse. Dryss litt babystøv over oss da. Vi trenger absolutt masse av det her inne. Lykke til med den lille spiren.

klem fra

Skrevet

Gratulerer, gratulerer med et lite mirakel i magen:) Håper du får et flott svangerskap som ender med verdens nydligste lille skapning:)

De beste ønsker for fremtiden:)

Skrevet

Så koselig da !!!!

Gratulerer så mye og de beste ønsker ;-)

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg ògså. Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Gratulerer med deilige nyheter, lykke til videre!

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!!!!!!

For en fantastisk nyhet!!

Du har vel nokså store barn du også, så det er vel ganske spesiellt å være gravid igjen!!?

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-) sender masse babystøv. Blir rart å begynne på nytt siden jent4ene mine er 7, 11 o g15 år, men geder meg kjempemasse :-)

Skrevet

Gratulerer så masse, skytte70 - det var herlige nyheter :-) Ønsker deg al lykke til i svangerskapet og håper vi snart sees på "gravid - moden alder"; hold gjerne av et par plasser til oss!

Skrevet

Oj, oj, gratulerer! Hvor lenge har dere försökt bli gravide? Noen gode råd?

Klem og lykke til!

Skrevet

Tusen takk, dette var vår 2 pp så jeg føler vi er heldige ja :-) begynte på dag 11 i syklus og så pause en dag, deretter 4 dager på rad rundt el så annenhver dag igjen.....

Skrevet

Gratulerer sååå masse med den lille spiren:))))

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!!!

Også så fort dere klarte det da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...