Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 er det noen som veit om spriten som ein bruker på sjukehus eller sjukeheimer er farligt ? tenkte på det ettrpå eg hadde dunken nevene mine i det idag:-(
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ville nå tro at den ikke er farlig når de bruker den på sykehjem...
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 jeg jobber på sykehus, og bruker sprit på hendene flere ganger daglig. har ikke hørt noe om at dette skal være farlig, men jeg vet ikke sikkert altså. kan ikke tenke meg at det skulle være det..
corleone Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Bruker det flere ganger til dagen til hånddesinfeksjon på jobben, tror ikke på noe fare. Det stod det i hvert fall ingenting om i produktdatabladet. Tror ikke du skal engste deg for utvortes bruk, du Verre med innvortes, da kan en til og med bli blind av den slags. )
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Kan ikke tro det er farlig. Det bør i allefall ikke være det, for jeg er litt "avhengig" av å bruke det på jobben. Det gjør jo hendene mer rene enn vann og såpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå