Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 de siste dagene har jeg klødd og klødd, også er de vonde.. er dette svangerskapskløe? klør under armene og.. ser ut som en gorilla sånn jeg holder på, hehe.. er det noe man kan smøre på?
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Hei Jeg har hatt denne kløen veldig lenge,kjempe irriterende for en MÅ bare klø liksom....jeg smører meg to ganger daglig med spenol,om det virker vet jeg ikke,men lindrer der og da og en stund etter..... Har oxo prøvd div brystvorte kremer,men synest ikke de har noe effekt,er vel mer beregna på såre brystvorter..... Lykke til da :-)
kepa Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Har også vært litt plaget med dette. Vanlig babyolje har hjulpet godt på meg. Smør inn brystvortene etter at du har dusja. Det hjelper ihvertfall på meg. Er verdt å prøve kanskje?
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 det skal i hvertfall jeg,har jeg ikke tenkt på....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå