Miline Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Endelig kan jeg også være med her inne . Testet positivt i dag, og er ifølge babyverden 4 uker på vei. Veldig gøy, og gleder meg masse!! Lurer på en ting: Når tar man kontakt med legen for første kontroll? Litt tidlig enda kanskje? Til alle sammen: Dagen i dag er en strålende flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamia:) Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, hei! Gratulerer saa mye! For en fantastisk nyhet!! Jeg er selv 5+5 i dag! Du kan kontakte lege naar du vil, saa hoerer du hva han sier. Mange ringer med en gang mens andre venter noen uker! Jeg er i ulandet for tiden saa maa nok vente noen uker til! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer! Den "positiv test" følelsen er spesiell, veldig moro! Mange som ikke er til legen før uke 10-12, selv ble jeg satt opp til første kontroll i uke 7. Så du kan bare ringe legen og høre hvordan de gjør det der du bor. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå