Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 det er jo egentlig jeg som har bestemt hvordan den blir men føler ikke jeg har noe valg.. :-( jeg er hjemmeværende på slutten av permisjonstiden (vesla er snart ett år). mannen min er også hjemme, har vært det ca 2 mnd pga avsluttet studie og han søker nå jobber. det er mye jeg har vært misfornøyd med i forbindelse med at vi begge er hjemme, blant annet at han stort sett aldri står opp med tulla. MEN dette har jeg akseptert fordi jeg orker ikke å mase mer og han gjør andre ting sammen med henne. mannen min har ei datter som er her annenhver helg. da har vi det alltid koselig og finner på ting. turer i skogen, griller pølser, drar på bading etc. det som gjør meg sint og lei er at han netsen aldri vil være med å finne på noe når hun ikke er hos oss. hver dag foreslår jeg ting vi kan gjøre eller spør hva han vil/har tenkt å gjøre. men da har han ikke noe initiativ, han vil være hjemme og iallefall ikke gjøre det jeg forslår. så blir det til at jeg og vår felles datter må gjøre ting alene eller være hjemme sammen med han. jeg er utrolig lei at det bare skal skje noe her når stadatteren min er hos oss. han har faktisk en datter til som trenger oppfølgning!! nå har han reist for å hente datteren sin. før han dro ga jeg beskjed om at jeg ikke har tenkt å gjøre noenting denne helga! hvis han vil finne på noe med barna er det kjempefint, men det får bli uten meg! han svarte at ja da blir det jo hyggelig her. det han ikke skjønner er at slik er det her HVER dag (bare i omvendte roller), bortsett fra de helgene hans datter er hos oss. så får heller dette bli en kjedelig helg hvis han ikke klarer å finne på noe. kanskje han iallefall skjønner poenget mitt..???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå