Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 i underlivet liksom.. "inni" på en måte, men ikke inni hullet, men inni beina under der eller ja hvordan i huleste jeg skal forklare det. liksom inni kjønnsleppene føles det som.er dette typisk begynnendes bekkenløsning? men jeg har ikke noe annet vondt, kan det allikevel være dette. kommer liksom ganske ofte, et par ganger i løpet av dagen og kan være meeeeget ubehagelig når det "stikker til" skikkelig.. er 22+5 i dag
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2006 uff, dette skulle egentlig være på skravlesiden men.. jaja, la det inn der også.. hehe
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Har bl selv, og kjenner ofte at det stikker "inni", da spesielt hvis jeg reiser meg med belastningen på en fot, eller har en vridning. Avogtil tro jeg stikkingen kan være at livmoren utvider seg, en annerleders form for stikking,på en måte.. Bekkensmertene mine er stort sett som en jevn verk helt nederst i ryggvirvlene hele tiden, som om jeg er kjempetrøtt i ryggen. Når jeg overbelaster så kommer stikksmertene, først bak, og siden foran, som om alle beina i regionen er demontert og så skrudd sammen feil, eller ikke "teitet til", om du skjønner. Intense stikk da om jeg har en enkelt belastning som er vond! Sjekk med legen din, eller jm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå