Gå til innhold

Fortelle foreldre/svigerforeldre


Nesly

Anbefalte innlegg

Er 11 uker på vei i dag. Lurer på om det snart er tid for å fortelle kommende besteforeldre om nyheten..?

 

Når fortalte dere det/ har tenkt å fortelle det?

 

Problemet er at jeg ikke føler meg så veldig gravid....så føler meg nesten litt usikker når jeg skal fortelle det..som om jeg lyger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte. Moren min vet, men de resterende gjenstår. Har heller ikke følt meg gravid, så jeg skal på en privat Ul når jeg er 10+5. Håper alt er bra da, og tror det kommer til å gi en litt mer "virkelig" følelse av det hele. Etter det blir det nok å fortelle resten!

Hadde tenkt til å vente til 12+0, men skal på en stor fest 11+0, og da tror jeg like gjerne vi slipper "bomben" slik at jeg ikke trenger noen bortforklaringer angående alkohol. Da er det jo så nerme 12 uker likevel, at skulle det skje noe trist, så er det like greit at folk vet det tror jeg. Da har man jo vært gravid "lenge" og kan trenge litt forståelse for sorgen. Men det går jo bra i de aller fleste tilfeller, så det blir gøy å spre nyheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det etter 7 uker. Klarer ikke å holde sånt skjult for mamma. Hun gjennomskuet det med en gang. Dessuten ser jeg ingen grunn til å holde det hemmelig. Er jo gøy å fortelle det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det til de kommende besteforeldrene når vi hører hjertelyden for første gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...