Gå til innhold

Mapsi21, bussi og miio!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt bra her vettu jenta, jeg er i stor for med hovne f0tter og soleksem paa magen tihi :)

Magen begynner aa vises litt ja, fikk ofte litt undrende blikk paa stranda hehe!

Jeg hadde kommet paa fredagen, men ser visst ikke ut til aa bli noe av :(

Saa var jeg paa ultralyd i dag (som jeg sikkert har skrevet i 20 poster her inne allerede hehe!) og alt sto bra til! H*n var saa aktiv og vi fikk med oss 4 kjempefine bilder som jeg skal legge ut for de som er interesserte!

Var ogsaa aa handla litt babyt0y i Tyrkia da, de hadde saa mye fint :D

Og terminen ble flyttet til 24.11 og ikke 27.11 saa gaar allerede inn i uke 20 jeg hehe!

Hvordan gaar det med deg og den lille?

Heihei!!

Vi kan jo ta et møte senere, jeg skal visst ikke på ferie før 10.juli likevel, så hva m f ex ons 5.juli? -dagen etter jeg har vært på ul!

Så du fikk ikke vite kjønnet?eler du ville ikke?

Gleder oss!

Det går bra med oss! Jeg har stresset alt for mye, og merker det ikke var sundt, men nå er det FERIE og da skal babisen få slappe av!

Skal prøve finne bukse på grunerløkka i da...begynner bli seriøst desperat, men bra det er skjørtvær nå da ;)

Jeg kan se om noen kan på desemberklubben på kort varsel, men venter til du har sagt om du kan selvsagt..

så kan du si fra på novklubben?

Heihei!

5.juli gaar bra det saa lenge det blir litt utpaa kvelden for jeg skal jobbe! Regner med at jeg jobber paa dagen og ikke kvelden for har ikke faatt timeliste enda :)

Jeg vil egentlig ikke vite kj0nnet, men sambo klarer jo ikke aa vente, saa vi spurte men jordmor sa hun ikke saa det! Ble jo litt skuffa jeg ogsaa da for hadde vendt meg til tankte paa aa faa vite om det er en liten gutt eller jente der inne :)

Her er forresten et veldig fint bilde vi fikk tatt av gullet vaart *veldig stolt mamma* :D

http://img303.imageshack.us/img303/8665/nurket6ef.png

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...