Gå til innhold

en super dag:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Idag har jeg en aldeles strålende dag..:) Ingen kvalme eller annet ubehag.Sambo`n min var så snill ordnet med begge barna i dagtidlig og fikk de avgårde til skole og barnehage.:) Han gikk også tur med hunden:):) Til slutt komhan inn med avisen til meg og ønsket meg en god dagf::)) DET ÆKKKE MER SOM SKA TIL VETTU!!!

Så i dag har jeg hatt en deilig og rolig dag, nå gleder jeg meg til familien kommer hjem, da skal vi til stranda og grille pølser.

Ønsker alle en utrolig god St.Hans:=)

Klez og kos til alle samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig koselig! Det er de små tingene som virkelig teller! :)

 

Håper du får en strålende St.Hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! Blir lykkelig av slike innlegg.

Jeg gleder meg masse til i kveld jeg også.. skal ut å lufte liket på sommerfest, blir ikke for mye av det :-) Har laget boller og kost meg i dag. Det er vidunderlig når formen stiger igjen.. :-)

 

Ha en fin St. hans alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å høre sånt..jeg måtte smile litt da ja, jeg har en daffe dag hjemme med opkast og skikkelig kvalm...har fått i meg havrekjeks og litt vannmeslon for å få krefter nå, tanken på pølser blir bedre nå, gleder meg også til å feire St.hans i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fint å ha slike fine dager:) Nå er alt pikk-pakket pakket,og vi setter kursen mot stranda, måtte bare innom å se.. he-he.. begynner å bli avhengi... :) kos dere i kveld alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...