Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo vippestoler som man nesten kan legge ned i liggende stilling. Når kan man egentlig begynne med disse? Snuppa er 5 uker gammel. Tror vi begynte med vippestol til broren hennes da han var rundt 2-3 mnd, men aldri lenge om gangen. Er det noen anbefalt nedre grense på dette egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte når han var 4 uker. Men kun mens jeg spiste middag. Han ville ikke ligge på golvet. De tåler jo å sitte i bilsetet i 20 min om gangen så jeg ser ikke helt problemet med å bruke samme regelen... Dessuten går mange av vippestolene til 9 kilo og da er mange for store til å sitte når de er 4-5 mnd.

Og de skal ikke sitte i vippestol hvis de kan sitte selv...

Skrevet

Jeg spurte fysioterapeuten, når jeg var hos henne når snuppa var 7 uker. Hun sa det var ok å bruke den, men ikke lenge av gangen- max 20 min.

Har kjøpt en fin vippestol fra Fisherprice med musikk, lys og vibrering, samt leker som henger på. Vibreringen anbefales for kolikkbarn, og jeg må si den hjelper fint ved skikkelig skrikeøkter :-)

Skrevet

Hehe, har du den kick and play saken?? Den er geniaaaaal :) Da får jeg ihvertfall fri i 20 min :D

Men må si at de kunne hatt ett større repetoar av sanger!

Skrevet

Samme stol som oss tror jeg:)

Flott oppfinnelse:)

Kan vel sitte litt fra di er ganske så små ja.Tror vi startet rundt da han var 6 uker, litt og litt i gangen,merket godt når han ble sliten.Jeg bgukte den som oftest når jeg skulle i dusjen, han likte ikke å ligge på badegulvet.

Skrevet

Jepp, ick and play ;o) Aldri sette et sååå bredt smil på snuppa, som da jeg satt henne i den første gangen :-)

Skrevet

k-en ble visst borte.. hehe..

Skrevet

Min elsker den stolen, sitter å rier a-røøøøø og smiler stoooort og kjefter litt på babyen i speilet (den forsvinner og kommer tilbake hele tiden) Og beina går som trommestikker etter at han fant ut at det var da lyden kom :D Også blir han sint når stolen ikke lager lyd når han spenner!

Skrevet

Vesla var sikkert ikke mer enn 1 uke før hun lå i vippestol hun.... Ryggen kan legges helt flatt,og hun lå ikke lenge av gangen. Nå er hun 10 uker og bruker den daglig,og da ligger hun(flatt) i den i opptil en time halvannen.... Hvis jeg tar den opp litt i ryggen lar jeg henne sitte kanskje max ett kvarter(begynte denne uken med det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...