Gå til innhold

Noen som IKKE kjenner livmora strekker seg og IKKE har stikkninger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men er gravid alikevell... Jeg føler symptomene tar helt av her inne jeg.. Smitter di?

Er det noen slanke som har flat mage før di ble gravide som forsatt har det sånn i uke 7 ca?

Er heller ikke oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 5+5 da men jeg har ingen stikkninger, og magen er like flat, men jeg er jo ikke komt så langt da, hehe..

Kjenner ingenting dr nede jeg, har vell bare ømme pupper =)

Godt det er andre md lite symptomer også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det virker som det smitter ja, både ha symptomer og ikke. Jeg hadde ingenting av stikkninger eller noe. Var litt oppblåst, men kjente ellers ikke noe der nede. Hadde litt murringer rundt mensen bare. Men nå i uke 10 i morgen... stikker det og menssmertene kjennes ut som rier omtrent.. :-) Men de gir seg fort.. men tror nok du er minst like gravid om det viser eller kjennes. Det kommer nok skal du se.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 idag. Ingen symptomer har vist seg enda og magen er like flat som alltid.. IKKE litt oppblåst engang.

Så vet ikke jeg. Føler meg ikke mye gravid, men var hos legen idag for første gang :) Det var gøy.. Bare få snakke litt me legen min gjorde godt. Følte meg litt mer gravid etter besøket ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....Unnskyld at jeg ler litt her....:) Men det er ikke no vondt ment folkens:)

Veldig ofte klager vi jenter på at magen ikke er flat nok....... Men nå som vi venter på "magen", så er den alt for flat, flat som en pannekake.....hihi...

 

Jeg er i min niende uke. Jeg har litt mage fra før, men den er ikke blitt noe større. Men jeg kan merke at det er værre å holde inn magen, når det trengs, hehe....Og at det er litt hardere rundt under navelpartiet.... Så det er vel ikke så lenge før det begynner skje noe her tenker jeg....:) Gleder meg:) For en gang skyld så er det ganske ålreit at magen ikke er så flat:)

 

Lykke til alle sammen!!

Klem....jente . 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...