Gå til innhold

Hvordan gjør dere når dere har med dere melk på flaske ut?

Anbefalte innlegg

Når dere har med MM eller MME på flaske- har dere det da på termos? Oppbevarer dere det kaldt elle varmt da?

Feks hvisman skal ha med seg melk et sted det ikke er tilgang på micro eller vann, må man vel ha det med varmt...

Fortsetter under...

kun mm som kan oppbevares i romtemperatur så lenge som 6 timer. mme kan kun holdes varm en time sies det. skal du ha med mme kan du kjøpe sånn drikkeklar boks i butikken og ha med kokvarmt vann for å varme den i, eller babyen kan drikke den kald hvis den liker det.

Har med ferdig melk og kokende vann på termos her også....ferdig på en to tre:) " ganger ba jeg de varme i mikro på cafe,men det er ikke lurt....blir da altfor varm og må da vente til den er kald igjen....hehe:)

Annonse

jeg koker opp varmt vann(Kokenede på vannkoker) og har i avent flaska med smokk osv og har den så oppi en varme boks, som holder på varmen!! eller løst slik at den kan kjøle seg ned i veska!!

ved siden av har jeg et urin glass med ferdig målt opp pulver (rekker sirka 7 skjeer) og når jeg trenger flaska putter jeg oppi pulveret og rister!!

klar til servering!!!

Jeg har en sånn "trådløs"/"batteriløs" flaskevarmer fra PrinceLionheart, kjøpt på alexi.no. Har med mm på flaske eller sånn liten boks med ferdig mme. Den bruker ca 15-20 min på å få flaska varm, så man må være litt føre var....

jeg har med pulver i en doseringsboks(avent) og kaldt (kokt avkjølt) vann,halvparten av mengden jeg skal ha, i flaska.så har jeg en liten termos med varmt vann...så blander jeg alt:-)

før hadde jeg med ferdig blandet og varmet det i vann, men syns det er mer tungvint...

du kan også ha temperert vann på termosen, så er det bare å blande med pulveret:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...