Gå til innhold

Ammeslutt.... dessverre

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt beslutningen om at jeg må bare slutte å amme. Har hatt infeksjon på infeksjon i over fire mnd nå. Har ammet i vel en mnd, og har igjen blitt dårlig...

Har fått hormontabletter for å stoppe melkeprod. Begynner på de i morgen, og synes det er fryktelig leit. Men nå klarer jeg ikke mer smerter. Og tror jeg vil få mer overskudd, og gutten min, og alle vi andre og, kommer til å få det mye bedre.

Kanskje jeg også endelig kan glede meg over å ha blitt mor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5449150-ammeslutt-dessverre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pris deg lykkelig for at beslutningen er tatt, og stå for den overfor andre. Du skal se det at når puppene er tomme åpner en helt ny verden seg for deg og babyen din.. Lykke til!!!!'

Jeg stoppa melka på "gamlemåten" jeg da, med stram binding av pupper og pumping, men drikk masse peppermynte-te og knask peppermynte-drops!! Det ordner seg! =)

Annonse

Gratulerer! Bare gled deg, du kommer til å få det mye bedre. Jeg opplevde noe av det samme, og å slutte å amme gjorde at jeg endelig fikk kost meg med den nydelige lille gutten min. I 3 mnd var det eneste jeg tenkte på hvordan jeg skulle komme meg gjennom neste måltid, og det var en sann fryd og slippe. Jeg vet at gutten min fikk en mye bedre mor av det.

Jeg vil bare si at jeg er veldig gla for at det er flere som er i samme situasjon...

Jeg spekulerer på å slutte å gi mm. Har drevet å håndpumpa meg til hvert måltid i snart 2.5 mnd, og er veldig sliten av det. Har ikke så mye overskudd igjen, da all min tid går med på å gi gutten vår mat. Synes likevel det viktigste er at han får mat, ikke hvordan han får det og hva.

Har prøvd å amme litt i mellom, men det går sjelden noe lenge i gangen. Ligger bare å gråter for han blir fort sliten og trett. Han kom til 3 uker for tidlig, så vi kom ikke skikkelig i gang med amminga pga av at han var så liten og spak.

Skjønner deg veldig godt, og håper du får det mye bedre fremover. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...