Gå til innhold

Jordmor når jeg er 16 +4


*littlå*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke jordmortime før uke 23 jeg. Da skal jeg riktignok til legen før det, men synes det var lenge å vente, legen sier jo ikke stort, så gleder meg liksom litt til jordmor i håp om at hun er litt mer genuint opptatt av graviditet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time i uke 19, så det er kanskje ikke så uvanlig.. :-) Men skal til legen to ganger i mellom da, men jordmora altså.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Syns dere jeg bør ha en legetime inni mellom?? Har jo ikke opplevd noe skremmende til nå, så jeg regner med at knøtte ligger der og koser seg stort ;-) Noen med litt mer erfaring enn meg som kan hjelpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har noe ubehag eller noe, trenger du sikkert ikke det. Eller så kan du jo bare ringe legen og spørre dem? :-) om hva de synes du bør? :-)

 

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde første jordmorkontroll da jeg var ca 12 uker på veg - men det var fordi jeg flytter til et nytt sted og jordmor gjerne ville ha meg inn tidlig pga planlegging etter traumatisk fødsel forrige gang. Neste kontroll blir ikke før jeg er 17 uker på vei - og det var omtrent da jeg hadde tenkt å ha første kontroll uansett :) Hos lege har jeg vært en gang (ca uke 11) og skal på neste kontroll hos ham i august en gang (rundt uke 20).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...