*MeeWee* Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Vet ikke hva jeg skal gjøre...Lille elsklingen min på 10 mnd nekter å ta astma-medisinen sin!hylskriking i 1 time etterpå...er skikkeli fælt å gjøre det med makt,men han måååå jo ta den hvist ikke går det galt! Noen som har noe lure innspill å komme med for å kunne gjøre det lettere? I tillegg...de 2 siste ukene har han nektet å spise...skikkeli matlei!nesten ingenting han vil ha..eneste er fruktpure og yoghurt! Noen som har forslag på hva jeg kan gi han? Håper på noen svar...
*MeeWee* Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2006 Særiøst ingen som har noe forslag...?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 du har sikkert prøvd, men jeg kommer nå med noen forslag allikevel. Hva med å synge noe å avlede han med det? Lillemor 7,5 mnd har i det siste nektet å pusse tenner(blir jo ikke helt det samme da men), og da går det mye lettere, og hun gaper som bare det hvis jeg synger litt. Hun protesterer også mot å få astma medisin når hun må ha det, men slutter å skrike når jeg tar den bort(er sånn babyhaler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå