susse Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Nå gidder jeg ikke mer. Kropp til salgs her. Tar omtrent hva som helst i bytte Etter siste pergo kur har vi hatt flere pauseperioder da syklusene ikke har gått skikkelig opp med min manns jobb. Fra pergo og utover har jeg hatt sykluser på 31-33- 32 dager. Denne ganger er kroppen min skikkelig teit! På dag 35 kom mensen. Men jeg blødde mindre og lysere enn normalt som tidligere nevnt. Slik blødde jeg i to dager. Deretter en dag med lite slik at jeg trodde dette var slutten. Deretter hadde jeg tre dager med litt spotting. Dette har ikke skjedd før. De ømme brystene som jeg får med mensen har ikke blitt helt "uømme" igjenn. I tillegg er jeg kvalm om morgenen men det har jeg forsåvidt hatt med jevne mellomrom helt siden videregående. Har i tillegg slitt med ekstrem hodepine siden tirsdag. Så ille at det er på grensen til migrene. Har en følelse av at jeg skulle ha testet meg (akkurat som jeg føler meg gravid) men samtilig lurer jeg rett og slett på om at det er ønske om at det skal være en graviditet som er så sterk at det gjøre at jeg går med denne følelsen. Tørr egentlig ikke å teste heller for det er så tøft og bestandig få disse negative testene. Noen som kan banke litt vett inn i meg ? Vet jeg har klaget mye her inne i det siste, men jeg lover å komme mer positiv tilbake. Håper dere andre har det bra! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5448178-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-spr%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Unnskyld at jeg små-ler her.. Men når jeg leste kropp til salgs så klarte jeg ikke la være.. jeg selv har spøkt masse med det der.. *defekt livmor byttes mot frisk* Men fra spøk til alvor.. skjønner godt du er oppgitt jeg..! Men når det gjelder syklusen din så kan jeg si at jeg har opplevd det samme. Jeg gikk fra 29-30 dagers sykluser, brukte pergo 1pp, og BANG.. alt ble rart. Fikk tanta på dag 36 nå sist, to dager med blødninger, så stopp i en dag, for så å komme litt tilbake i et par dager til.. Nå håper jeg at tanta kommer før, så jeg ikke får så utrolige lange sykluser! Ikke fant jeg el heller.. blææ!! Om du har en følelse at du bør ta en test - gjør det! I verste fall er den negativ.. da kan du komme hit, få ut frustrasjon og gå videre. Jeg er en stor tilhenger av magefølelse.. så jeg ville nok ha "kasta bort" den hundrelappen:-) Og til sist.. du har lov å klage her, det er jo derfor vi er her.. Støtte og hjelpe hverandre i sorger og oppturer:-) Håper du får en fin helg likevel:-) Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5448178-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-spr%C3%B8/#findComment-5449460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Vet det er tungt med negative tester, men det er vel bedre å vite det nå enn å få forhåpninger noen dager til for så å bli enda mer skuffet? Har du en magefølelse, så synes jeg du skal teste. Du blir jo gal av å gå rundt sånn å tenke? Håper at det er en hyggelig melding fra deg her inne snart med GRAVID!!!! Ønsker deg i alle fall lykke til og husk at vi er her for deg hvis du trenger noen å prate med:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5448178-holder-p%C3%A5-%C3%A5-bli-spr%C3%B8/#findComment-5449805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå