Mamma´n til A og F Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hvordan gjør dere det med amming og søvn? Vi står opp etter jeg har gitt pupp i senga. Bruker så lang tid på kos og stell. Ligger litt på leketeppe på magen, "prater" og koser oss. Når hun begynner å bli trett(ca 1 time etter hun stod opp) legger jeg henne i et teppe og tilbake på samme puppen. Har erfart at hun våkner raskt igjen og bæsjer hvis hun får "ny"pupp. Ligger og koser seg på den halvtomme puppen, før jeg legger henne delvis våken i bagen. Noen ganger sovner hun med en gang, andre ganger må jeg bruke smokk og rugge litt. Så sover hun fra 1-3 timer. Så er det på`n igjen. Hun er 8 uker. Dere da?
børdi Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 her kaver mini døgnet rundt, med magen, og da spesielt på natta, har ingen rutine på noen ting, er bare nødt til å sove når jeg kan.......... Og det blri ikke ofte...
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Hun legger seg klokken halv 10 om kvelden så er det opp klokken 9 for frokost, så står vi opp, ny bleie og liten kattevask. så ligger hun under babygymen når jeg vasker meg og spiser frokost, så sovner hun gjerne litt, så er det opp for mer mat når klokken er 12.. Hun er 11 uker nå på søndag:)
Mamma´n til A og F Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2006 uff, høres slitsomt ut. Sånn var det her også med førstemann. Ikke magen, men fant aldri roen. Man blir helt nedbrutt av lite søvn. Heldigvis gir det seg for de fleste rundt 3 mnd alder. Lykke til!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Vi står opp i 09-10-tiden etter å ha puppet, pratet og kost oss i sengen en halvtimes tid. Så vasker jeg henne og tar på klær. Mens jeg dusjer ligger hun på gulvet å pludrer. Så er det opp og ny pupp. Etter det leger hun enten under babygymmen i 10 min før hun sovner eller så legger jeg henne for å sove med en gang (ser an formen hennes litt). Hun sover som regel i ca 1 time. så er hun våken og leker gjerne mer, prater masse. Etter en times tid er hun trøtt igjen og sover i ca to timer. Resten av dagen sover hun lite, da er det mest lek og prat=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå