ApriIbaby Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Har ventet på det i lengre tid nå. Synes det har vært mye lummert, men vi har sluppet unna så langt. Heldigvis. Er ikke så veldig redd, men trives ikke når det smeller og lyser som værst. Håper jeg klarer å skjule det for Lille den dagen det skjer. Vil ikke skremme han. Lurer på hvordan hans egen reaksjon på det voldsomme været blir? I grunnen rart at det ikke har tordnet siden før han ble født...... Har deres små opplevd skikkelig bukder og brak? Hvordan reagerte de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg mener vi har hatt torden etter Matilde ble født, men tror også det har vært på kvelden/natta etter hun har lagt seg (og for å si det sånn; når hun ikke våkner av bråket på nyttårsaften, så er ikke tordenvær noe å snakke om). Har ennå tilgode å ha lyn/torden på høylys dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Nei LillePia har ikke - eg gruer meg litt til det eventuelt skjer. For Gullhår skrek og skrek så lenge det holdt på da hu var lita - hu skreik til hu var så utmatta at hu sovna på armen... slik var det hver gang til hu nærma seg 2 år. Når eg holdt hu for å trøste henne så kjente eg at hu skalv og at hjerte slo utrolig fort. Hu hiksta og fikk nesten ikke puste på det verste. Etter at hu ble 2 år så var det greit å få sitte på fanget når det tordna - men enda da så kjente eg at hjerte hennes dunka kjempe fort, så hu var redd da også. I dag er hu "redd" men det er helt greit at det tordner liksom. Så eg gruer meg til LillePia opplever et skikkelig fælt tordenvær... håper at hun ikke blir så redd som sin søster var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2006 Å huff....det var ille. Må være grusomt å se barnet sitt så redd uten å ha mulighet til å fjerne den utløsnede årsaken. Lillegutt våknet forresten av rakettene (men han var sørpe forkjøla.........er han syk hele tiden eller??????). han reagerte ikke noe spesielt på dem....Nå er han hekta på lys....så kanskje det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. juni 2006 #5 Del Skrevet 23. juni 2006 Snuppa opplevde det villeste tordenværet jeg noen gang har oppleve samme dagen som vi overtok og flyttet inn i huset vårt. Strømmen gikk i hele nabolaget og det brakte noe helt sinnsykt... Men snuppa sov gjennom det hele.. hun var vel ca 4 mnd da... Jeg var derimot ikke like høy i hatten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå