Gå til innhold

Han har oppdaget tissen sin:)

Anbefalte innlegg

Vet ikke at det er en tiss, da, men når han sitter i nudien på gulvet eller på sengen, så plukker han på den og fikler med den, drar litt i den, ser litt og studerer, og så spiser han videre på hånden sin...

får være glad han ikke rekker ned der med tennene sine:)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5447676-han-har-oppdaget-tissen-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* så søte da!

Ser det hele for meg, hvor gammel er han da?

Min søsters gutt begynte å gråta da han så at tissefanten sto ut, han ble redd og så begynte han å gråte for at han ville ha en som var like stor som pappaen sin..hehe

Nå synes han det er gøy at den står ut, fikler med den hele tiden, spesielt når han sover, haler og drar i den..

han er 10,5 mnd. Han glemmer avogtil at den er der, men så "finner" han den. Han ser jo at vi ler når han gjør det, og da blir han litt fårete og sjenert før han glemmer det også og plukker videre:)

..akkurat som faren, sa jeg, i går. Da fikk jeg jammen kjeft:))) For det var ikke såååååå ofte:))

Hahahaha!! ler meg ihjel, hva er det med menn?? min gubbe plukker støtt og stadig i junior, uten at han vet at han selv gjør det, og når jeg kommenterer det så blir han furten :D

Han sier da at han må jo skjekke at den er der...

Min gutt på 7 mnd har ikke oppdaget den, men det er vel ikke lenge til

Annonse

Hehe, sånn er guten vår og!

Han kom vel borti den ved ein tilfelighet innimellom då han var 5-6 mnd, men no som han er 9 mnd sit han og drar i den når han er naken, sit i badebaljen og liknande. Heldigvis ser det ut til at den stakkars tissefanten tålar ein del, eg synest ikkje akkurat den blir behandla bra. Innbiller meg at han kjem til å rive den av ein vakker dag, men trøstar meg med at han slepp vel taket om det gjer vondt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...