**synne** Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 HAr vært på shopping med snuppa i dag, og kom hjem igjen med tre bukser og ni (!) gensre til henne... ca 900 kr... Salg på H&M og Cubus! pluss en genser og en topp til meg selv... Men det var bukser til oss og smekke med armer vi skulle ha... jaja... OG så har jeg fylt opp fryseren med brød og grillmat.. så nå er det knapt plass til en flue til oppi der.. hehe JAja...Skal på IKEA på mandag, men spørs om jeg har råd til det, nå da... Må jo ha ny kommode til alle de nye klærne..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 er det ikke deilig??? ejg hadde en sånn dag på tirsdag - lønn og feriepenger både på meg og gubben da, og jeg SKULLE til frisøren + at til og med øyvind hadde ytret behov om nye tskjorter/klær (det skjer ALDRI, men nå er han lei av å gå med magekorte tskjorter *fnis*. jeg pleier vanligvis å holde klesskapet hans i orden, men "gnien" som han er så klager han når jeg kjøper noe nytt til ham for "det jeg har er jo fullt brukende"). endte opp med å ikke tørre å sjekke hvor mye jeg hadde brukt, hadde kjøpt to bukser til meg selv, et par sko, tre tskjorter (alt til meg altså), tre tskjorter til øvyind + en "innejakke" og et par leker til matilde. og så kom frisøren på en 1000lapp i tillegg... jaja. men det er DEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2006 helt nydelig!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Så gøy!! Jeg hater å shoppe, men det er døds deilig når jeg endelig har fått kjøpt meg noe nytt!! Skulle ønske jeg hadde noen som kunne være min personlig shopper. Som feks i dag når jeg skal i 30 årsdag og MÅ ha meg noe å gå med, så kunne jeg bare gitt noen instrukser og sendt ut sopperen min.... Det hadde vært noe det!! Noen ønsker seg hushjelp, jeg ønsker meg shoppehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå