Gå til innhold

LESTE lenger ned her.......


M@mm@nmin <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

at blødning ikke er farlig så lenge man ikke har vondt i tillegg..... Er det reelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror 30 % av alle gravide blør og det går bra med!! men det skal alltid sjekkes!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege letter ikke på øynenbrynet engang hvis jeg sier at jeg blør (ikke så mye som mensen da) Så det kommer veldig an på lege + mengde, Ikke mye de får gjort uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk folkens!! Men er det noen vits i å kontakte lege da? De kan vel ikke gjøre noe fra eller til uansett på dette stadiet.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hvor mye du blør og hvor langt du er..blør du mye og lyst blod ville jeg kontakte legen din for evt ul..men er det lite og litt mørk utflod aktig er det veldig normalt etter som jeg forstår..men det beste er jo gjerne og ta en tlf og høre hva en jordmor eller lege sier..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingenting en lege/jordmor kan gjøre fra eller til om en mister....Synes mange tar så lett på det å ringe.Jeg ser på det som mas....ikke misforstå meg men mister du tidlig er det naturens gang og absolutt ingenting å gjøre med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh..ikke helt enig. Fikk beskjed av legen min at det alltid er greit å sjekke om det ligger rester igjen etter en SA/MA, på grunn av økt fare for eggstokk/livmorbetennelse. Har selv mistet 4 ganger og det har alltid vært en oppfølging etterpå av blodprøver og 2 ganger var det UL.

 

Er enig i at det ikke er noe å gjøre for å unngå og miste, men man bør alltid ta kontakt med legen. vel..kanskje ikke hvis du er i uke 5, men etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...