Reddik Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei! Så du hadde forandret litt på nicket ditt ;-) Du får en jente til?! Så koselig :-) Har du vært på ul i dag?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Hei, Reddik! Koselig å høre fra deg :-) Joda, har vært på ekstra UL i dag, siden vi ikke fikk tatt noen mål i forrige uke. Alt vel, fikk flyttet fram terminen 2 dager. Vi så ikke kjønn i dag, men i forrige uke tror vi at vi så at det var ei lita jente. På UL i uke 13 mente gynken at det var en gutt, og jeg syntes det var litt rart siden jeg har så sterk jentefølelse. Koselig med en liten lillesøster som kan arve alle rosa kjolene, he he. Hvor langt er du på vei nå, Reddik? Mener å huske at du er litt lengre på vei enn det jeg er, stemmer det?
Reddik Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2006 det er ikke langt mellom oss, jeg har termin 2.november :-) Og nå som du sneik litt framover er det enda kortere mellom oss ;-) alltid bedre å bli satt den veien enn den andre...men så er jeg en utålmodig og rastløs sjel... vi venter også jente, mange rosa kjoler som venter etter min søster (hun er sju år).
Sunniva- og Majamamma Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Så koselig, da har vi jo omtrent samtidig, jo :-) Formen bra? Koselig med jente, da..... Sikkert ekstra stas med ei lita jente for tante også, blir jo som en levende dukke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå