Gå til innhold

JEG HAR BLITT MAMMA!!!!

ikkeakkurattattpåklattfødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg hjemme en liten snartur før jeg må tilbake til sykehuset.

13. juni fikk jeg ei nydelig jente og gutt. (Victoria og Andreas)

Victoria veide 1750 g og Andreas veide 1790 g

De kom alt for tidlig så de ligger på prematuravd. da. De kommer nok til å være der en stund men men.......(de kom i uke 31½ i følge ul terminen på sykehuset)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med de to nurkene! Håper alt er bra med dere og at tiden på prematuravd. ikke blir altfor kjedelig :) Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med dine søte små:)Mine to gutter ble også født for tidelig.i uke 32+2.De var 1764g og 1764g.Så de tilbragte også sin første mnd på nyfødt intensiven på Ullevål.Hvor er det du fødte da?

Skrevet

Gratulerer med Victoria og Andreas!

Håper alt står bra til med dere!

Startet fødselen av seg selv, eller ble du satt igang?

Har selv fått fart på "rede-byggingen", handlet inn vippestoler, vognbagger, madrasser m.m slik at jeg har alt i hus dersom vi skulle komme i veien tidligre enn forventet. Jeg har fått meg en liten tankevekker når jeg leser om dere som allerede har født...

Skrevet

Hei!

Da fikk vi nesten samtidig, og vi hadde jo termin nesten samtidig, hvis jeg ikke husker feil. Jeg hadde termin 11.august, og Sigve og Sofie kom 12.juni ( uke 31+5). Sofie veide 1998 g og Sigve 1926 g. De ligger fortsatt på prematuravdelingen. Sofie var helt nede i 1698 g før hun snudde vekta, og Sigve var nede i 1764 g. I dag passerte de begge to 2 kg og fikk flagg på senga! De har begynt å ta puppen litt nå, og jeg håper vi får reise hjem i løpet av halvannen uke.

Jeg har fått "perm" fra sykehuset noen timer, og det er godt, men samtidig veldig rart siden de små ikke er med meg..

Skrevet

Hei Siw82 og Lis67!

Gratulerer med barna! :)

Jeg har også fått barna mine, de ble forløst da jeg var 27+3, og er i dag 13 dager gamle. Så vi ligger også på prematuravdeling, kan du si. Er dere på Ullevål?

Så store og fine barna deres var! Jeg fikk to gutter, Iver var 1058 gr, og Emil var 484 gr. Nei, jeg tuller ikke. Han veide under halvkiloen... Er fremdeles veldig liten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...