M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Blør i dag jeg....... (5+3) Blir vel rett tilbake til "bli gravid"! Håper det ikke blir så langt opphold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Kjære du! Hvor mye blør du? Jeg har hatt en sa, og vet at det blør mer enn en vanlig menstrusjon. Du kan være heldig å bare ha fått en liten slimhinne blødning eller en såkalt festeblødning. Prøv å ta det med ro, slappe av, og kontakt legen hvis det ikke stopper. Skal krysse fingrene for deg!!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 hei, det er veldig vanlig å blø litt de første ukene pga livmoren utvider seg..jeg har blødd i uke 4 og 6 er nå i uke 7..så hvis du ikke blør mye trenger det ikke være noe i det hele tatt..men du kan kanskje ringe legen din for å være på den sikre siden..:-) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei! Takk for de kryssede fingrene:) Har blødd så mye som jeg aldri har gjort de siste dagene... (Brukte både tampong og nattbind.... men blødde likevel "igjennom". Håper aldri mer!!!) Begynner å avta nå heldigvis (="vanlig" mens-mengde)! Du kan få krysse fingrene for meg på min neste "bli gravid" runde! Tok det forresten lang tid før du fikk EL etter SA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fått en flott gutt!! Skrevet 25. juni 2006 #5 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei, trist at du blør men jeg ville ikke brukt tampong da det er ekstra lett for å få innfeksjoner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå