Gå til innhold

Tilbake fra UL!


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Og der fikk vi se en bitteliten peanøtt som lå i magen min. Legen syns den var litt liten i forhold til hvor langt jeg trodde jeg var kommet, men kom frem til at jeg var innenfor normalen. Kunne ikke se noe hjerte ennå, men det mente han var normalt siden det var så tidlig. Trodde jeg var 6+3 i dag, men kanskje det tok litt tid før egget ble befruktet etter at jeg slapp det? Skal tilbake om 11 dager for å se om det er noen utvikling.

Han kunne ikke se hvor blodet kom fra, og så ingenting blod der inne nå. Livmorhalsen var tett og fin og livmoren min kjentes veldig gravid ut.

Så nå satser jeg på at alt går bra, og prøver å slappe litt av i forhold til denne spottinga mi. Den er iallefall på rett plass, så svangerskap utenfor livmoren er det ikke! Ikke at jeg egentlig hadde noen grunn til å frykte det da, men man får jo så mange rare tanker når man går og bekymrer seg.

Hadde selvfølgelig kjent meg enda mer beroliget hvis vi hadde fått sett et lite hjerte, men det er iallefall noe der inne. Nå håper vi den utvikler seg i rett retning. Mannen min var glad det bare var en der inne, men jeg hadde gjerne tatt to jeg.... :o)

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh det var godt å høre...gratulerer du skal bli mamma, men du er nok litt spent allikevel til neste gang, det var jeg iallfall. klarte ikke å slippe jubelen løs før hjertet slo. Til meg fikk jeg beskjed om at jeg var minst en uke kortere enn det jeg trodde, noe som ikke gikk ann da jeg hadde pos test dagen forventet mens + pos EL test. Men sist UL så rettet hun opp termin slik at jeg bare var 3 dager kortere enn det jeg trodde fordi da haddde nurket vokst seg stort. Så tror det varierer litt + at det er vanskelig å måle slik på mm lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!!! Vi er tilbake fra UL i dag vi også... så jo hjerteslagene for to dager siden, og det gjorde vi i dag også. Nå hadde hjertet fått opp dampen også - så tydelig at det er utvikling inni der!!

2,8 mm CRL vi da.. liten ( og søt hihi), visstnok helt normalt...

 

Tror du kan ta det helt med ro i forhold til hjerteslagene, vi så dem faktisk bedre for to dager siden enn i dag, og de sjekket med to forskjellige apparater i dag også - det første var ikke tydelig nok... sikkert tilsvarende hos deg.

Husk at vi er kjempetidlig på UL.

 

Ønsker deg en god helg også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg visste vennen! Alt sto bra til med den lille. Og jeg vet at bebisen er enda sterkere når du kommer tilbake om 11 dager.

 

Stor lørdagsklem til snuppa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...