milla1312 Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei alle sammen... Jeg føler jeg har ett dilemma her, hjelp meg litt... hehe Jeg er gravid, og er 26 uker på vei, min forrige fødsel var ganske så heftig, føler jeg, og er livredd for at det samme sakl skje igjen... Jeg hadde en 30t lang fødsel, jeg fikk vel og merke epidural.... Selv fødsel var helt grei, men etter at lillegull var kommet ut, så jeg plutselig at de kavde så mye med meg...så sa mannen min at det lå en hel dam under sengen min med blod... Jeg fikk vite at jeg hadde mistet en liter med blod... Før jeg visste ordet av det, ble mannen minkastet ut av rommet, med babyen, og inn kom det en hel haug med leger... Morkaken min hang fast, og de måtte operere... Jeg ble livredd, og følte meg så alene, plutselig våkner jeg opp på oppvåkningen og mannen min kom opp i fem min, før han måtte gå... Jeg har aldri i mitt liv følt meg så alene noensinne, de kom inn med lillegull til meg, men jeg ville ikke se han...jeg var helt ute av meg selv... Neste morgen kom mannen min på besøk, men fikk beskjed om at han ikke fikk være der... HELT UTROLIG!!! Mannen min sier dette syntes han var helt tragisk, han satt alene på ett rom med babyen, og de kom inn med flagg til han...men der satt han da alene...Dette vil jeg så ABSOLUTT ikke skal gjenta seg.... Og da er det jeg lurer på: Skulle jeg kanskje bedt om ks? Jeg vil så gjerne ha denne koselige stunden med baby og far som alle andre, tenk om jeg ikke får oppleve det?? Hva er evnt, minus med ks?? Er jo litt redd for å bli skjært i også... hehe Glad for alle tips!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5447003-planlagt-ks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentus Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei.Uff for en fødsel du har hatt.Synes synd på deg jeg:)Men jeg tok ks med mine tvillinger 13 Mai og vill annbefale deg det på det sterkeste.Alt gikk så greit.Det gikk stille og rolig for seg og vi spøkte og tulla med de som var med inne på operasjonen:)Dagen etter når man skulle opp og gå var jo ikke det beste men heller ikke noe og grue seg til.Så med min erfaring med ks så vill jeg annbefale det på det sterkeste.Du kan jo også lese mitt innlegg lengre ned på siden.Planlagt ks med twins. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5447003-planlagt-ks/#findComment-5450024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Be om få en samtale uansett, det kan være greit å snakke med jordmor eller lege siden du hadde en så dramatisk historie forrige gang. Be om å få gjennomgått pasientjournalen din fra forrige gang! Da kan sikkert mye avklares. Har ei venninne som opplevde stor blødning etter fødsel og fikk komplikasjoner etter det. Hun insisterte på ks neste gang, og var godt fornøyd med det. Men hun måtte "streve" litt for å overbevise legen, men hun ga seg ikke! Stå på, og be fastlegen din henvise deg til føden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5447003-planlagt-ks/#findComment-5450093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå