Gå til innhold

Min utrolige historie :-)


yess!!vi blir 4 i februar:-)

Anbefalte innlegg

På tirsdag var jeg hos gynekologen min for å sjekke om det var liv, jeg har hatt 2 sa tidligere og blødde litt (veldig lite) i uke 5.

Jeg trodde jeg jeg var tidlig i uke 8 nå, så vi skulle iallefall være sikre på at vi kunne se noe. Men, nei, der kunne vi bare se en tom fostersekk og ikke noe foster(gyn mente han så en tom plomesekk der).

Så vi reiste derifra med beskjed om å møte på sykehuset for utskraping på torsdags morgen. Når vi kom dit tok de en ekstra ul for sikkerhets skyld. Der vi fikk vi se et bankende hjerte :-) og et embryo som var minst en uke mindre i størrelse enn vi trodde.

 

Av og til skjer det mirakler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig bra at de tok en ekstra ul for å være sikre da! Jeg fikk helt vondt i hjertet når jeg leste det, tenk om de ikke hadde tatt den UL-en.

 

Men så UTROLIG bra at det fremdeles var en liten spire der inne, da!

Tenker du går rundt med et glis fremdeles.

 

Holdt nesten på å si gratulere, dette blir vel nesten som å få positiv graviditetstest en gang til...

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i sjokk enda, trodde ikke dette var mulig. Og jeg som grudde meg så innmari til utskrapingen...

Det er såklart ikke helt sikkert det går bra siden det er så tidlig, men vi har sett hjertet banke ! :-)

Skal tilbake neste fredag å da skal vi få se på storskjerm( ikke vet jeg hva han mente med det)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

Men ganske skremmende at legen sender deg til utskrapning da... tenk om de ikke hadde tatt UL først......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...