Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 hvor mange bringebærkapsler tar dere daglig..? har d noen virkning..?
kleenex Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Hei hvor har du kjøpt bringebærkapsler? jeg har vært over alt og har ikke funnet det noen steder alle bare ser rart på meg når jeg spørr, nå er det slik at jeg begynner å bli nervøs hver gang jeg skal spørre
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Jeg tar to morgen og to kveld, begynte nå på mandag..har merket litt lette menssmerter og bittelitt kynnere el.l. men ikke mye forandring, enda iallfall.. men jeg kjenner at jeg er litt småkvalm og lurer på om det kan komme av kapslene..noen andre som har merket det?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 hei man får kjøpt kapslene på sunkost...der kjøpte jeg mine... jeg tar også 2 kapsler 2 ganger daglig... jeg begynte på tirsdag...og har ikke merket så mye...kanskje litt menssmerter... går d lang tid tro?
Håp. Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Og de kjøpes på Helsekosten. Har ikke merket stort jeg, kanskje litt oftere kynnere? Men begynte ikke før tre uker før termin, var redd det skulle sette igang noe før jeg gikk i permisjon. - Nå kan det bare skje for nå er jeg i perm!!! Venter jente 10. juli
3småengler Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Tar dere bringebærkapsler for å sette i gang fødsel?
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Nei, for å forberede kroppen/livmoren, skal visst være gunstig for å få en lettere fødsel...
3småengler Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Å, ja. Var ikke klar over det. Får prøve det jeg også kanskje.
Amazing Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Jeg tar 3 stk bringebærbladkapsler to ganger daglig nå helt på slutten... Har igjen 10 dager i dag! Drikker i tillegg en del bringebærbladte. Jeg har fått tak i på helsekostbutikk jeg også, blant annet på life. Noen ganger får jeg en del kynnere av teen, men ser jo først etter fødsel om dette har noen virkning. De skal vel hjelpe livmora med å trekke seg sammen fortere etter fødsel, samtidig som de kan gi en lettere fødsel som det skrives lengre opp...
Brummeline3barnsmor Skrevet 23. juni 2006 #14 Skrevet 23. juni 2006 Jeg tar 2 stk to ganger daglig, men merker ikke noe mer kynnere...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #15 Skrevet 23. juni 2006 Skjønner ikke at dere tør, jeg..... Er det sikkert at det ikke er skadelig for barnet, at det f.eks. hindrer blodgjennomstrømningen i morkaka? Kroppen er vel i stand til å gjøre jobben selv, eller?????
leila28 Skrevet 23. juni 2006 #16 Skrevet 23. juni 2006 Hei, jeg kjenner også kvalme etter å ha tatt bringebærbladkapslene, og en litt sur og ekkel følelse i spiserøret. Lurer på hva det kommer av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå