Gå til innhold

hvor mange..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange bringebærkapsler tar dere daglig..?

har d noen virkning..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ingen jeg...

Skrevet

Hei hvor har du kjøpt bringebærkapsler? jeg har vært over alt og har ikke funnet det noen steder alle bare ser rart på meg når jeg spørr, nå er det slik at jeg begynner å bli nervøs hver gang jeg skal spørre

Skrevet

Jeg tar to morgen og to kveld, begynte nå på mandag..har merket litt lette menssmerter og bittelitt kynnere el.l. men ikke mye forandring, enda iallfall..

men jeg kjenner at jeg er litt småkvalm og lurer på om det kan komme av kapslene..noen andre som har merket det?

Skrevet

Kjøpes på helsekost..:)

Skrevet

hei

man får kjøpt kapslene på sunkost...der kjøpte jeg mine...:)

jeg tar også 2 kapsler 2 ganger daglig...:)

jeg begynte på tirsdag...og har ikke merket så mye...kanskje litt menssmerter...

går d lang tid tro?

Skrevet

Og de kjøpes på Helsekosten.

Har ikke merket stort jeg, kanskje litt oftere kynnere?

Men begynte ikke før tre uker før termin, var redd det skulle sette igang noe før jeg gikk i permisjon.

- Nå kan det bare skje for nå er jeg i perm!!!

Venter jente 10. juli

Skrevet

Tar dere bringebærkapsler for å sette i gang fødsel?

Skrevet

Nei, for å forberede kroppen/livmoren, skal visst være gunstig for å få en lettere fødsel...

Skrevet

Å, ja. Var ikke klar over det. Får prøve det jeg også kanskje.

Skrevet

Jeg tar 3 stk bringebærbladkapsler to ganger daglig nå helt på slutten... Har igjen 10 dager i dag! Drikker i tillegg en del bringebærbladte.

Jeg har fått tak i på helsekostbutikk jeg også, blant annet på life. Noen ganger får jeg en del kynnere av teen, men ser jo først etter fødsel om dette har noen virkning. De skal vel hjelpe livmora med å trekke seg sammen fortere etter fødsel, samtidig som de kan gi en lettere fødsel som det skrives lengre opp...

Skrevet

Jeg tar 2 stk to ganger daglig, men merker ikke noe mer kynnere...

Skrevet

Skjønner ikke at dere tør, jeg..... Er det sikkert at det ikke er skadelig for barnet, at det f.eks. hindrer blodgjennomstrømningen i morkaka? Kroppen er vel i stand til å gjøre jobben selv, eller?????

Skrevet

Hei, jeg kjenner også kvalme etter å ha tatt bringebærbladkapslene, og en litt sur og ekkel følelse i spiserøret. Lurer på hva det kommer av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...