Gå til innhold

Kan noen her hjelpe meg???? Please!


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i går (er i uke 6), men føler meg fortsatt ikke trygg... Ønsker så gjerne en ul til om et par uker, slik at jeg kan se mere. Noen som vet av et sted i Trondheim der de tar privat ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er medicus og fertilitetsklinikken det samme? Leste på fertilitetsklinikken at de ikke tar ultralyd i første trimester uten at jeg er behandlet der, og det er jeg jo ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk du se på din UL? Jeg var i dag, og fikk se at det var noe der, inni sekken, men kunne ikke se hjertet ennå. Jeg trodde jeg var 6+3, man kanskje egget ble befruktet senere enn jeg trodde. Plommesekken eller fostersekken (vet ikke hva som er hva) var på 8,4 mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medicus og fertilitetsklinikken er det samme. Jeg tok ultralyd der da jeg var i uke 11, og har ikke blitt behandlet der. Var ikke noe spørsmål om dette. Dette er ca en mnd siden, så det kan jo være de har endret praksis etter dette, men jeg hadde nå ringt å hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6+2 i går når jeg var på ultralyd, og så ikke mye, nei... Så livmoren og plommesekken, og i nedre del av plommesekken kunne jeg så vidt se det som er hybelboeren min. Ble litt skuffet over at jeg ikke fikk se hjertet som slo, men det er nok litt tidlig ennå...

Skal ringe fertilitetsklinikken og høre om jeg får komme dit om et par uker. Klarer ikke å slappe av før jeg vet at alt er ok. Ps! Til dere som har sett innleggene mine der jeg lurte på hvor mange hybelboere jeg har, så kan jeg nå fortelle at det er bare en. Like greit det, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...