Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hva gir dere av pålegg på brødskiva når babyen har melkeallerig?syntes at det er melk i nesten alt jeg...
børdi Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 makrell i tomat, syltetøy, go og mager leverpostei, eller den gule runde leverposteiboksen med ansikt, go og lett servelat, salami, majones, kaviar... Bruker og det blå soja smøret, pluss at du får kjøpt en del sojaprodukter i butikken, bla ost( i de store but) , sjokoladepålegg, sojamelk/rismelk, (og med sjokoladesmak for forandringen), sojasjokolade til lørdagsnop(eller 70 % kokesjokolade) Uten melk er og mumikjeks, tom og jerry kjeks, og bixit vanlig kjeks, osv....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Er sojaproduktene gode da? Sojasjokolade f.eks? Eller ost? Poden min tåler heller ikke melk men han har ikke begynt med brød enda så tenkte mest på meg selv,blir fort lite å velge i synes jeg!!!
børdi Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 jeg synes ikke det er godt, men jenta min på 2,5 liker de fordi hun er vant med det,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå