Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Ville dere ha sagt i fra til mannen at du og babyen har tenkt å stikke innom på besøk på slutten av arbeidsdagen? Jeg vet at han ikke har noen møter i ettermiddag, og jeg har lyst til å overraske han med et besøk. Samtidig så får han vist frem babyen sin som han er kjempe stolt av.
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Det er vel bare koselig å overraske ham!! Det setter han sikkert stor pris på. Jeg skulle faktisk gjøre det samme på mandag, men han har fått ny jobb så jeg måtte ringe på veien for jeg fant ikke frem... Men han ble iallefall kjempeglad. Synes det var stas å vise frem babyen sin:o)
Pøbelfrøet Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ville kommet med overraskelsesbesøk! Han er jo sikkert en kjempe stolt pappa, og vil nok synes det er kjempe stas at dere kommer en tur innom )
-Bobsi Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Her i gården hadde det ikke gått med overaskelsesbesøk. Han har som regel en hektisk dag med møter både på kontoret og hos kunder og leverandører.
Mockanin Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Jeg var faktisk på vei til å dra på jobben til min mann nå. Men mens jeg skiftet bleier på minsten, så begynte regnet å hølje ned. Håper det gir seg snart. Må gå et stykke også så det hadde jo vært kjekt om jeg slapp regn på en måte.
Mockanin Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Glemte jo å si at jeg synes du skulle ta deg en tur og besøke mannen din på jobben. Han blir nok glad skal du se. Får jo vist frem babyen også ;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 ja, det syns jeg du skal! Har besøkt samboern min på jobb også, han synes det er gøy, ogdså får han vist fram gutten vår også! Stolt ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå