*3barns mamma* Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 min sønn gjør ikke det og er ikke intr i det heller. øver vi med han så skal han kun ha hendene i munnen og har ikke tid:) klapping er jo en ting de fleste lærer tidlig. kjekt å høre andre historier om barn som klapper sent:)
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Minsten klappet ikke før han var 13-14 mnd, han hadde ikke interesse eller tid til å lære det, var så mye annet han gjorde på. Samme med å vinke. Til gjengjeld tror jeg også at de to tingene er omtrent de eneste han har vært veldig treig med, ellers var/er han tidelig ute med det meste. Duy skal bare se han begynner etterhvert når interessen er der. Ikke øv med ham, hva er vitsen? Evt kan du heller synge "klappe søte" eller "tomba-tomba" mens du klapper og se om han etterhvert får lyst til å herme etter deg.
Mari 74 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jenta vår begynte å klappe nå et par uker før hun var 14 mnd, har rett og slett ikke villet prøve på det før, men så plutselig bare klappet hun i vei. Tror hun hadde bestemt seg for at hun ikke ville, for hun hadde et veldig lurt utrykk da hun plutselig klappet i vei her: )
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 gutten min klapper heller ikke, jeg har klappet og sunget for han men han er ikke interessert. jeg gidder ikke å stresse og styre så fælt med det, det kommer når han føler for det.. sånn er det jo med alt de gjør..
EvaS Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 jenta vår har begynt nettopp og hun er 12mnd og 2uker det tok sin tid. men hun vinker ikke.
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 ingen klapping her heller.hun er 12 mnd og to uker:)Øver og øver...men neida:=)det kommer vel..
Aga:-) Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Tror det er veldig mange barn som ikke klapper ved ettårsalder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå