sjettejuli Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 har noen av dere vært kvalme/ugne før fødselen. har hatt god matlyst siste tida, men i går kveld blei jeg skikkelig kvalm og trodde jeg skulle spy. litt av det samme i dag+mensenvondt. erfaringer?
Nickita har nå to jenter :-) Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble kun kvalm etter at vannet hadde gått. Og da mener jeg virkelig kvalm slik at magen fikk tømt seg skikkelig. Ifølge jm var det kroppens måte å gjøre seg klar til fødselen. Lykke til med det forestående :-)
3småengler Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er mye kvalm for tiden. Kan ikke huske at jeg var det med de andre svangerskapene på slutten. Har en uke til termin i dag, og har det egentlig som i første trim. Kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg har spist. Blir også veldig kvalm når babyen hikker. Håper det ikke er mange dager igjen...
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har også gått å vært kjempekvalm di siste dagene, kjenner at kroppen arbeider skikkelig med å forbrede seg til fødselen, så kunne godt skjedd noe snart men tør ikke helt håpe... men har også lurt på om kvalmen har noe forbindelse med selve fødselen.
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 slenger meg på her. har merket noe av det samme! håper noe kan skje snart, lei av å være kvalm!
*Afrodite* Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Jeg vet ei venninne av meg spydde i begynnelsen av fødselen..
idamortil2 Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 jeg var kvalm samme dag som fødselen startet.
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 jordmor nevnte noe om at man kunne bli kvalm og få diare når fødseln setter i gang...eller litt før.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 idag har jeg vært forferdelig kvalm/uggen og veldig svimmel...har vært kvalm i noen dager men ikke så ille som i dag...kanskje jeg slipper å vente stort lenger...lenge leve håpet...:-)
haater husarbeid Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Jeg var skikkelig uggen og uvel i to tre dager før riene satte inn sist og når jeg fikk skikkelige vonde rier, ble jeg så kvalm at jeg kastet opp. Riene gjorde meg så kvalm at jeg ikke fikk i meg noe særlig under fødselen og måtte få iv væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå