Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg tok blodprøve i går, som skulle sendes inn til Riksen...får svar på mandag el. tirsdag, men kjøpte en test i dag så jeg kan ta hjemme.

Tror jeg vil vente til i morgen, er litt næærvøs og redd for at det ikke er noe der.Kroppen har vært så rar, har hatt småblødning innimellom, men mensen har ikke kommet helt. De andre gangene har mensen kommet etter testen, så jeg vil vente en dag til....piner meg egentlig, men men :-)

Kommer innom med rapport når jeg vet svar...

så trist med deg og Actio, det er så dritt når det går den veien og vi ikke kan få det vi ønsker oss mest her i verden....

Klem til dere alle fra

Fortsetter under...

Hei alle sammen.

Nå har jeg fått svar på blodprøven min....og den er positiv :-)

Endelig satt den...foreløpig da...klarer ikke helt å slippe meg løs, er jo redd for at det skal gå galt.Men er jo veldig glad da :-) Skal på UL i uke 32 for og se om det er noe der :-) Gleder meg til det.

Lykke til alle sammen som skal på igjen i august, jeg stikker innom og ser etter dere :-)

Stor klem til dere alle fra

Å HERREGUD SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk at to av oss klarte det denne gangen. Jeg er så glad på dere begges vegne.

Har egentlig tatt en liten pause her fra forumet nå, til å samle tankene mine og starte på ny til høsten. Men måtte jo innom å se hvordan det sto til med dere andre rugevenninner. Å nå ble jeg glad. Da er det håp for oss andre også.

Jeg fikk ikke plass i august, så må vente til september med mitt andre fryseforsøk.

God sommer til dere alle. :o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...