solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 eller bare late meg litt til. For eg har faktisk vore kjempe flink idag. Stod opp og redde opp alle sengene, rydda rommet til ungane, brettet klær og la dem på plass. Satt på en klesvask og en oppvaskemasin, når den var ferdig så tok eg ut og satt på plass og ryddet inn i den igjen, og satt den på enda en gang. Ryddet kjøkken og stue... Har igjen å henge opp klær - vaske to klesvasker til. Og støvsuge gulvene, vaske gidder eg ikke for det gjorde eg for to dager siden... Det var litt om hva eg har gjort i dag og skal gjøre... det er nemlig ikke noe utevær... hehe... Dere da.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 åå..kan du ikke kaste litt energi over til meg???? Trenger seriøst litt energi i dag,har sovet dårlig i natt,vet ikke hvorfor.. Så er det bar3e tåke ute idag,ser jo nesten ikke naboen engang,alle widerø flyene her er innstillt pga. tåke.. Men må vel legge bort noen klær jeg også,å vaske mer klær,å pakke å vakse..o.s.v he,he=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2006 men du har vore flink hver dag i det siste du - står på å pakker og jobber .Kjempe effektiv har du vore - Spent på å flytte - kanskje derfor du ikke sover. Eg har sove dårlig på grunn av LillePia - og for hver gang hu har vore våken så har eg tenkt på huset... hmmm så var hodetrimmen i gang midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2006 jaja - eg bare lagte jobb til meg selv eg. Skulle sette på en vask til - en hvitvask, og hvite klær har eg liggende oppå vaskemaskinen i ei korg. I det eg løfter nesten alle klærne ut av korga så klare eg å velte vaskepulveret på gulvet ... arg... men det var ikke det eg bruker til hvitt tøy så eg klarte å sette på en vask. Men nå må eg kjøpe vaskepulver også... det var ikke mye igjen, men kanskje til 3-4 vask. Da hadde eg ikke trengt det til før etter helgen. Koster det ikke opp og tilbake i posen, for gulvet er fult i kattesand og skjit etter kattungene. Men eg har nå fått hengt opp klær og støvsugd badet. Nå venter eg på at brødet skal tide slik at me kan spise lunsj... LillePia sover og Gullhår sitter her å bygger lego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. juni 2006 #5 Del Skrevet 23. juni 2006 wow! før elleve!!! her forsov jeg meg (våknet ti på halv ni i motsetning til halv sju/sju), stod opp med matilde og lagde/spiste frokost, handlet for ei stund fremover, støvsugde, gav matilde lunsj og la henne, dusjet selv og vasket gulvene i 1. etg. og nå sitter jeg her igjen. planen er å legge på plass rent, brettet tøy og så sette på en vaskemaskin. rydde utav oppvaskmaskinen. så er det den berømte grillfesten i gata seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 23. juni 2006 #6 Del Skrevet 23. juni 2006 Så flinke dere er! Klarer ingen ting, jeg....I hvertfall ikke å rive meg løs fra pc'n--*ler*. Skal...eller rettere sagt skulle grille snere i dag vi og.......men med det være her blir det nok pølsesuppe i stedet for grilling hvis man tar med maten ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå