Gå til innhold

Legningsforvirret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det ikke er så mye aktivitet i dette forumet, men håper at noen vil ta seg bryet med å svare meg.

Jeg er nemlig forferdelig usikker om dagen. Har tidligere vært åpen og komfortabel med å være bifil, har hatt både korte og et relativt langt forhold med jenter, tilsvarende med gutter. I dag er jeg samboer med verdens beste mann og vi har en datter sammen. Den siste tiden har jeg fått nye følelser for samboeren, etter et veldig stressende og tøft år som "ferske" foreldre. Jeg elsker ham virkelig, jeg forguder hele hans person!

Problemet er vel at jeg ikke lenger er sikker på "hvordan" jeg elsker ham. Det føles nemlig ofte som om vi bare er verdnes beste venner, og tilfeldigvis har barn sammen. Kjærestegreiene er liksom veldig "borte", og vi har sjelden sex. Det hjelper vel ikke så mye at jeg også har begynt å tenke veldig ofte på ei jeg chatter en del med på nett, ei nydelig, morsom, interessant, smart, deilig og helt skjønn jente! Som jeg veldig gjerne vil møte, men som jeg ikke tør fordi jeg er redd for å få følelser jeg ikke bør ha. Jeg vil nemlig ikke gjøre sånt mot samboer, har alt for mye moral og samvittighet og følelser for ham til det.

Jeg blir gal hver gang jeg ser "The L Word", fikk hjerteklapp av "If theese walls could talk 2", tenker bare på jenter HELE tiden.. Tenker på å kysse, holde hender, prate med, gå på kino sammen, spise mat sammen, ha sex, handle dagligvarer med, være forelsket, gjøre alt med ei jente....lukten av ei jentes myke hud, parfymen hennes, høre latteren hennes, se hvordan kroppen beveger seg under klærne..

Jeg blir seriøst GAL i hodet snart!!!!! Hva skjer med meg a??? Noen som har opplevd lignende, eller har noen formening om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville enten A) sluttet å snakke med denne personen før forholdet deres ryker helt. Du kan oppdage at dette sterker båndet mellom deg og mannen din. Prøv å legg merke til alt det positive med han (egen erfaring)

eller B) møt henne og se hva som skjer

Skrevet

Vet ikke hva du skal gjøre i fohold til hun du chatter med, jeg vil bare si at det er helt normalt at kjærestegreiene blir mer eller mindre borte en periode etter at man har fått barn. Følelsen av å bo sammen med en venn som jeg tilfeldigvis har barn sammen med kjenner jeg igjen. Sex hadde vi ikke hele det første året...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...