Gå til innhold

Hvor mye sover babyene deres ca 10 uker gamle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er straks 8 uker og han holder på sånn han også. Den ene dagen vil han omtrent kun sove og andre dager er han helt med, men da er det vanskeligere å legge han også for han blir så overtrøtt. Når han har sånne våkendager så prøver jeg å ta han med inn på rommet og roe han ned der ved at jeg ligger ved siden av han og stryker han på hodet. Som regel så sovner han da.

Lillegutt på snart 8 uker sover fra rundt kl 21 hver kveld til ca kl 04...litt mat før han sover til mellom 8-9 om morningen:) I egen seng på eget rom....

Ikke noe rutine når det gjelder soving på dagen. Noen dager sover han myyye....andre dager lite

Annonse

Jenta mi er 8 uker. Hun sover fra ca kl 23.30- 07.30, pupp, så til ca kl 10. Hender hun er våken en time da, før hun igjen sover til 13 tia. Så er hun våken med smådupper innimellom til ca kl 17 før hun sover til 21 tia igjen. Så er hun våken til natta begynner. Så det blir vel ca 18 timer i døgnet tipper jeg.

Gutten min på ni uker spiser nå med tre timers mellomrom og sover ca en halv time mellom disse. Det hender også at han er våken hele tiden mellom måltidene også. Om natten sover han som regel mellom kl 22 og 06, får litt mat og sover noen ganger i ca to timer til, men det varierer endel ennå, synes jeg...Nå har han sovet i snart fire timer, så begynner å bli bekymret for min egen nattesøvn i natt...Tror jeg må vekke han snart...

Har på babycall da,så hører jo med en gang om det er noe.Ja jeg føler meg trygg,det er jo da vi sover best alla sammen. Hvorfor i all verden skulle de annbefale å ha ungene på rommet i ettår?? Da hadde jeg blitt gal i hvertfall....for makan til lyder en sånn liten kropp lager,hehe:)

Er kjempeviktig å få gode legge rutiner på ungene og da må man begynne tidlig....gjorde det med første mann og han har vært en engel å legge bestandig og nå er han 5 år.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...