Gå til innhold

tøfler til jente på 5 måneder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var da voldsomt til reaksjon da, anonym.

Jeg har en gutt på snrt 5 mnd og jeg kjøpte sånne myke Adidas-tøffel/sko i str 17. Han har også ca 10 cm fot.

Str varierer veldig mellom produsentene, men de jeg kjøpte nå er det god plass i så han kan vokse litt i dem.

:o)

helt i orden at du mener det anonym,men jeg skal da ha små tøfler til datteren min samme hva du mener. Har ikke spurt om hva du mener alikevel, lurte bare på størrelser jeg! Hi,hi til deg :)

Det høres ut som man presser noe forferdelig vondt på dem sånn du skriver her. Det er mange flotte, og behagelige tøfler som også er beregnet på små bebiser.

De er ikke mer ubehagelige å ha på enn et par sokker...

Annonse

Jeg kjøpte noen nydelige, myke tøfler til min 4 måneder gamle datter på Fru Lyng. De var greit oppdelt i størrelse 0-6 og 6-12 måneder....

Synes det er veldig greit å ha tøfler på henne, tar de på når det er litt småkaldt ute!

De er forresten av ekte lær,og er kjempemyke.... Ikke noe ubehagelig for babyen i det hele tatt, som "Medium fikk guttebass 010206" sier er det som å ha på sokker. Jeg lar også min datter ha minst mulig på beina når det er varmt sånn at hun kan sprelle med nakne tær. Men nå er det sånn at det er ikke alltid det er varmt i dette landet vi bor i. Og da kan det være deilig med noen luftige tøfler til babyens bein :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...