Gå til innhold

Er bare i 2pp. Er det dumt av meg å håpe allerede??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å ja, det er mange her som har klart det på første forsøk. Men statistikken sier vel at de fleste klarer det innen 5 mnd. Tror også at det er 80% innen et år. Men man må jo bare vente å se....

Lykke til :-)

Selvfølgelig må du håpe! Mange som har klaff med en gang.

Vet likevel selv at man blir såååå utrooooolig utålmodig. Sier til alle andre at man ikke må gi opp håpet etter 10 pp osv. Om det blir meg, så kommer jeg til gå under. Vet ikke om jeg kan takle det.

Men, det klaffer for mange med en gang! Drømmer om det selv.

Fortsett og håpe!

Det er klart du skal håpe! Ellers ville vel prøvingen vært ganske uutholdelig til tider.

Her klaffet det på første den første gangen, og andre forsøk nå andre gangen. (Men jeg er bare 5+2, så er ikke så langt på vei enda)

Men det er jo det som er "kosen" med prøvingen, den spennignen og det store håpet mot ikm-datoen.

Lykke til!

Hei du! Selvfølgelig må du håpe det skal skje fort, kan likså godt skje nå som senere!! Jeg er et eksempel på det! Sluttet på p-pillen i januar, etter å ha brukt den 11 år, og ble faktisk gravid i 3 pp allerede :o) Nå har jeg kommet meg til 2.trimester, så ting kan absolutt skje fort! Lykke til :o)

Annonse

Hei

Jeg gikk på Trinetta 28 i 2 år. Jeg var så heldig at det klaffet i 1.pp. Er 4+5 idag, så håper spira klorer seg fast.

Et tips er jo og ikke stresse. Vi stressa ikke i det hele tatt, bare koste oss;) Lykke til videre.

Hei.

Det er aldri dumt å håpe.

Håpet er vel det som holder oss gående! =)

Du skal ikke ha noen mindre grunn til å håpe på klaff 2 pp en alle oss andre.

selv er jeg nå i 7 pp og håper enda på klaff! =)

Ønsker deg masse lykke til og håper det klaffer!

Klem fra

jeg driver jo nå og håper på at det har klaffa, og det er første mnd uten p-pillene..

Men jeg tviler egentlig på at det har klaffa med meg, for jeg kjenner ikke noen av symtomene som mange andre har. Hadde litt ømme brystvorter og syntes jeg kunne se at areola var blitt mørkere og større. Dette skjedde like etter forventet EL.. men nå tror jeg mest det var ønsketenkning eller bare en slags bivirkning av at jeg har slutta med pillene. Men jeg håper og håper veldi på at jeg skal ha klart å fått en spire inni magen! Blir så utrolig utålmodig av dette.. og verre er det å lese om alle som har holdt på å prøve i flere flere mnd og år.

Vi får krysse fingrene for oss begge på at vi slipper vente så alt for lenge!

HAdde håpet på det samme jeg :-) er i 3.pp nå og syns godt det kan klaffe.

Første svangerskap prøvde vi 11pp før det satt, andre gang "smatt" han inn i overgangen mellom minipille og vanlig p-pille etter avsluttet amming.....

Vi får se da :-)

Lykke til !

Annonse

Kan fortelle om meg selv; Ble gravid med 1. mann etter 3 pp, fikk ikke tilbake mensen etter svangerskapet før en måned etter pille slutt.

Gravid! Jeg kan faktisk ikke tro at dette er sant. Mensen var uteblitt i ca 30 mnd, en mensen og gravid igjen. Bare flaks... ;)

Lykke til, den sitter nok snart skal du se.

Sender deg litt babystøv*****************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...