Gå til innhold

Tar kroppen det som en vanlig mens når..... ????????

Gjest

Anbefalte innlegg

Var til gyn i uke 11 og fikk bekreftet MA i uke 5 / 6. Jeg fikk umiddelbart satt i gang blødning med tabletter samme dag. Styrtblødde i 4 dager, og fikk utskrapning på den 4 dagen. Blødde da veldig lite i ca 6 dager.

Jeg lurer på om kroppen tar det som en vanlig mens når det går så mange uker etter at fosteranlegget døde ?? Og når jeg blødde først mye i 4 dager, så utskrapning og ny (liten) blødning i 6 dager... ???

Jeg fikk nemlig EL slim på dag 11 , og muligens EL smerter på dag 16 !!!

Vi hadde sex på dag 16 og 17, det var ikke planlagt, men vi greide ikke vente. Håper jeg ble gravid av det, men er samtidig redd for at det kan være for tidlig, slik at eventuell befruktet egg ikke klarer å feste seg pga utskrapning.

Fortsetter under...

Hvis du blir gravid etter en abort så er det jo blødningsdagen som går for å være siste menstruasjon... Jeg hadde en MA i midten av mai, og jeg fikk tilbake menstruasjonen akkurat 4uker etter. Jeg skulle vært nesten 10uker på veg, og fosteret hadde stoppet rundt uke 6.

Kroppen blir ikke gravid igjen hvis ikke den er klar tror jeg... Så jeg krysser fingrene for at du er det, og at den lille spiren eventuellt holder seg veldig godt fast. Ønsker deg masse lykke til! Kanskje vi ses på 1trimester?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...