Gå til innhold

Dere som skal ha nr. 2?


ormeynglet

Anbefalte innlegg

Når begynte magen å vises med nr 2 hos dere? Det er bare 1 år siden jeg fødte lillemor og har en mistanke om at den kan komme myye tidligere denne gangen.

 

Skal begynne på jobb igjen etter forrige permisjon 7.august, og er da i uke 11, og håpte på at jeg kunne skjule det ei stund for de på andre på jobb.

Kan vel kanskje bli litt vanskelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2, er 11+0 i dag. Hehe, ja, mage, JAAAAAAAAAAA! Den går ikke å skjule annet enn med store klær her... (Men det skal sies at jeg er av den litt runde typen ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, magen kom raskere denne gangen - MYE raskere... Men vi er visst "slappere" i livmor m.v nå som vi har født, så det er helt vanlig. Jeg er nå i uke 22, og jeg synes jeg har hatt mage siste halvannen måned, mens forrige gang viste det ikke noe særlig før i 5.-6. mnd.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har idag innført ny mote - en knapp opp i buksa...he.he

Nei fra spøk til alvor: Jeg sliter litt med å skjule dette da - vil ikke si noe på jobben før etter ferien, så heldigvis tar de andre ferie to uker før meg og jeg må bare holde ut i 2 uker til ....

 

Magen min er est ut skikkelig mye (over natten nesten , det skjedde for et par dager siden). Er 8+2 bare.

Kan jo ikke begynne med mammabukse, det er jo skikkelig "Give away".....

 

Magen kom ikke så fort forrige gang nei:)

 

Må legge til at jeg ikke ser gravid ut - ser bare ut som jeg koser meg litt vel mye i matveien..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her plupet mage ut VELDIG tidlig! Først var det sikkert mye luft, men nå er det tydlig gravidmage (11+2). Dekker over den med litt vide gensere...har ikke fortalt det på jobben enda, men vil helst fortelle det før de begynner å spørre. Skal på UL til onsdag, så jeg vil vente å se at alt er i orden på UL'en først! Etter UL (og hvis alt er bra) forteller jeg det...kan uansett ikke holde dette hemmelig særlig lenge!!

 

Ps. Har fra før en datter som nærmer seg 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...