Gå til innhold

Dere som skal ha nr. 2?

Anbefalte innlegg

Når begynte magen å vises med nr 2 hos dere? Det er bare 1 år siden jeg fødte lillemor og har en mistanke om at den kan komme myye tidligere denne gangen.

Skal begynne på jobb igjen etter forrige permisjon 7.august, og er da i uke 11, og håpte på at jeg kunne skjule det ei stund for de på andre på jobb.

Kan vel kanskje bli litt vanskelig det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5445504-dere-som-skal-ha-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, magen kom raskere denne gangen - MYE raskere... Men vi er visst "slappere" i livmor m.v nå som vi har født, så det er helt vanlig. Jeg er nå i uke 22, og jeg synes jeg har hatt mage siste halvannen måned, mens forrige gang viste det ikke noe særlig før i 5.-6. mnd.

:-)

Jeg har idag innført ny mote - en knapp opp i buksa...he.he

Nei fra spøk til alvor: Jeg sliter litt med å skjule dette da - vil ikke si noe på jobben før etter ferien, så heldigvis tar de andre ferie to uker før meg og jeg må bare holde ut i 2 uker til ....

Magen min er est ut skikkelig mye (over natten nesten , det skjedde for et par dager siden). Er 8+2 bare.

Kan jo ikke begynne med mammabukse, det er jo skikkelig "Give away".....

Magen kom ikke så fort forrige gang nei:)

Må legge til at jeg ikke ser gravid ut - ser bare ut som jeg koser meg litt vel mye i matveien..............

Her plupet mage ut VELDIG tidlig! Først var det sikkert mye luft, men nå er det tydlig gravidmage (11+2). Dekker over den med litt vide gensere...har ikke fortalt det på jobben enda, men vil helst fortelle det før de begynner å spørre. Skal på UL til onsdag, så jeg vil vente å se at alt er i orden på UL'en først! Etter UL (og hvis alt er bra) forteller jeg det...kan uansett ikke holde dette hemmelig særlig lenge!!

Ps. Har fra før en datter som nærmer seg 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...