blond Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Familien er en gutt på 16 måneder og en på snart 4, pluss to voksne. Vi må kunne kjøre dit på en halv dag (utgangspunkt Svinesund) og overnattingsplassen må være praktisk og romslig. Ellers barnevennlig. Noen tips?
Dorky Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Har hørt om en dyrepark i Lysekil som visstnok skal være veldig fin. Ellers er visst Yngsjø havsbad et veldig fint sted. Ligger ved kysten. Sjekk: http://www.yngsjohavsbad.se
-maria- Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Skara sommarland. Kjempegøy. Var der når jeg var fjortiss. Bedre enn i Bø. Har fler attraksjoner og tivoli i tilegg. Har campingplass med kino eks.
blond Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2006 Sverige ble omgjort til Norge i år, men kanskje vi bytter land neste år. Takk til dere som har gitt meg tips!
anaina Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Kosterøyene utenfor Strømstad er et nydelig sted å feriere for store og små. Masse stugor til leie. Bilfri øy med medvind på alle sykkelstier...
IngerLise_1981 Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 heisan, jeg har selv bodd i mora og orsa i dalarna, det er flotte barnevennlige plasser som ikke er for store. Kjemefin stor camping i orsa med vannet..her kan dere besøke Bjørneparken, Tomteland og flere andre kjekke plasser. De fleste tenker vel på ferie lengre sør,men jeg anbefaler Dalarna på det varmeste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå