Gå til innhold

tårerne bare trillet og trillet igår....

Anbefalte innlegg

igår var en pyton dag. Har vari hektisk på jobb i det siste men e ju bare å bite sammen. Men igår på vei fra jobben så begynnte tårerne å trille og de gav seg ikke utover kvellen. Satt i sofan å grinet å hulket uten forklaring. Sliten og hormoner er det kanske.... Helt snålt da..

Fortsatt "lei meg" idag, uten grund... Snodige grejer...

Nåen annen som skjønner?

Fortsetter under...

Har hatt noen sånne dager jeg også, ja.. elendig humør og bunnløs tristhet og veldig kort lunte ovenfor de tre jeg deler hus med her...

Men nå har det kommet seg veldig! Jeg føler jeg har vært i en slags boble de siste månedene; en verden av kvalme og trøtthet... Nå er jeg mye mer meg selv igjen og det er DEILIG!

Håper dagen din i dag blir myyyye bedre enn gårsdagen! :-)

*klem*

Takk for det, håper det løsner snart.

Samboern kallet meg for et pinnsvin idag tidlig...... når han fick pepper fordi jeg ikke fannt husnøklerne. Han har rett, jeg er et pinnsvin. Men jeg er ju så sliten at jeg ikke orker nåe tull.

nå ska jeg jobbe å tenke på andre ting... klem på deg!

For noen uker siden satt jeg og lo når jeg plutselig kjente at NÅ begynner jeg å grine. Så der gikk jeg fra og virkelig le til å grine i flere timer i strekk...... uten noen spesiell grunn.......

Vi er litt merkelige nå, men det er kanskje ikke så veldig rart! :-)

God fredag til deg gulrot!

Å, ja tårene kommer lett, bare hør her: Var i bursdag hos ei venninne på onsdag, der det vare både venner og familie ( mange jeg ikke kjente fra før) Hun ene spurte om jeg hadde kjent liv (noe jeg har kjent VELDIG lite av), dermed brast det i gråt!!!! Kjempefestlig når man ikke kjenner folk engang.....

Det går opp og ned.

Håper dagen blir bedre gulrot!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...