Gå til innhold

Desember: Hade på bade

Anbefalte innlegg

Da reiser vi på ferie, først en uke til min mor. Kommer hjem neste fredag, og blir hjemme en dag eller to for å vaske klær. Så er det campingvogna, frem til vi skal til Kristiansand noen dager.

Litt spent på kjøreturene, tar tross alt nesten 4 timer til der i Bergen vi skal, pluss pauser innimellom. Sist helg skrek han hele tiden hjem fra campingvogna. Over en time med hylskriking..... Huff, MÅ gå bedre i dag.....*krysserfingrerogtærforenroligkjøretur*

Så nå blir det liten aktivitet fra denne kanten her inne, men plutselig er jeg tilbake :-)

Riktig god sommer til dere desembermammaer og små gull, og resten av familien

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5444840-desember-hade-p%C3%A5-bade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en fantastisk fin ferie Fru Gyldenkron m/fam :o))

Godt å høre det er flere som har blitt hekta...

Har nettopp hatt en uke på Sørlandet med mange

morsomme gjøremål,som bla fisketurer med båt,minigolf,besøk i Dyreparken,Sabeltann,Kardemommeby,shopping med laaange is-pauuuser....:o)..-ja,det har gått

i ett...men i en hyggelig tone :o)

Må ærlig innrømme at det jeg savnet mest,når ungene var lagt og

stillheten senket seg,var å bare ta en liiiiiiten kikk her inne...hi-hi-hi

Så det første jeg gjorde i går kveld,var å ta en kikk :o)

Ser ut som det har gått bra uten meg og...he-he-he,så ta deg en velfortjent ferie,det eneste som kommer til å skje,er at vi savner deg :o)

Klemz

Annonse

Gooood ferie til Fru Gyldenkrom/m fam!

Kos dere masse masse masse hele gjengen, håper det blir en vellykket en.

Blir det for langt fravær fra oss så er det bare å slenge seg på en "nett cafe" eller liknende.

Du vil bli savnet :o)

Ferie klem

åh, så heldig dere er... enda par uke igjen til ferie her... håper dere får en kjempefin ferie... jeg har jo vært så sløv her inne i det siste så har jo ikke fått ¨prata¨ så mye m deg de siste 2 ukene, men vi får ta det igjen når vi ikke er så travel med ferie og slike ting :) Kos deg masse masse med familien... GOD FERIE FRU GYLDENKRON! :)

Stor ferie klem fra meg og Sivert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...