Gå til innhold

Har tatt en veeeldig svak positiv test... kan noen se om jeg er gravid????

Anbefalte innlegg

HEI...

TOK I DAG EN VELDIG SVAK POSITIV TEST MED MORGEN URIN. SIDEN TOK JEG TO TESTER NESTE GANG JEG VAR PÅ DO, MEN DISSE VAR IKKE POSITIVE... HVA SKJER???

KAN NOEN SE OM JEG VIRKELIG ER GRAVID?

FØDSELS DATO ER: 171080

MIN MANNS: 170477

SØNNEN VÅR 240604

HÅPER DERE SPÅR MEG:-D

Fortsetter under...

hei,jeg får opp graviditet rundt deg..når skulle du hatt mensen?? visst du skal ta en ny test så bør du vente i hverfall i 3 timer å ikke drikke så mye før den tid for hcg nivået er fortsatt lavt :) når tok du di andre testene??

Først og fremst - jeg kan ikke spå, og jeg er ikke på noen måte klarsynt.

Men, jeg tok den andre graviditetstesten min hos legen, og hun sa at en strek er en strek, enten den er svak er tydelig (det var jo derfor jeg kom, fordi streken på apotektesten var så svak). Det er et hormon kroppen produserer _bare_ når du er gravid som slår ut, og det er ikke mulighet for noe annet (f.eks kjempesterke ønsker om barn etc)..

To streker, ja, du har en liten på vei du! :) Gratulerer!

Hei hei!

Tusen takk for svar..Håper dere har rett..Hadde vært så kos med en til nå...

Gutten min blir jo to år i morgen og stor gutt..

Eg tok testen med en gang etterpå.. kanskje en halv time eller så..tenkte eg skulle prøve igjen med morgen urin i morgen..

Har ikke hatt mensen siden 6 april, tror jeg har hatt litt kluss med hormonsystemet.... Men tror okke jeg er kjempe langt på vei nå... Får du opp noe der kanskje???

Evt... Får du opp kjønn???

Tuuusen takk for begge svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...