Gå til innhold

dere som har flaskebarn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange flasker har dere???

Hvis derer har mange,koker/vasker dere for hver dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 6 jeg. vasker dem hver kveld :)

Skrevet

Har sikkert 50, hehe! Har prøvd flere ulike sorter. Nå bruker vi wide-neck-flaskene til dr. Brown. Har 10 slik at det alltid er 6 rene flasker som jeg kan lage til for et døgn i slengen :o)

Vil råde deg til å ha nok flasker slik at du kan hive dem i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Har 8 flasker. Han spiser 5 ganger i døgnet, og jeg vasker flasker hver kveld.:o)

Skrevet

Har ei jeg - Dr. Browns (slik kolikk-flaske). De første ukene kokte jeg den hver gang, men nå koker jeg den kanskje hver andre dag. Vasker den hver gang etterpå med litt zalo.

Skrevet

Har 7 flakser, men bruker ca 5 for dagen. Hver kveld så vasker jeg dem og koker dem.

Skrevet

14 :) Vasker og koker annenhver dag

Skrevet

Har kun hatt 4 flasker hele veien fra ca. 4 mnd. (da vi gikk over til mme). Vasker hver kveld. Ser ikke poeng i å bruke på hundrevis av kroner på flasker. Begynte med Avent sine og de er helt super!

Skrevet

Har 6 dr. Browns flasker. Bruker 4 om dagen da babyen her spiser 4 ganger daglig. Klarte oss egentlig veldig godt med 5 flasker også. Den 6 flasken endte vi opp med når vi en helg var på hytten, gjette hva mor glemte hjemme? Jo flaskebørstene. Fikk lett tak i en vanlig flaskebørste, men den lille til å bruke på alle delene måtte jeg kjøpe ny flaske for å få.

Men kjekt å ha 6 flasker også...

Vasker flaskene etter hvert som vi bruker dem nå siden det er sommer. Tidligere vasket vi flasker en gang om dagen. Sluttet å koke dem når babyen var ca. 1 1/2 - 2 mnd.

Skrevet

Vi har 8 flasker. En som det er vann i som han bare får vann fra og de 7 andre er det vann i for å blande mme oppi..

Skrevet

Vi koker flaskesmukkene til vår 10 mnd.´ing enda.... Øh.... Jaja :).

Skrevet

Vasker de forresten i oppvaskmaskinen hver kveld =)

Skrevet

Har 10 flasker. Kjekt å ha litt å gå på. Bruker avent og de er ikke så dyre. Koster 34 kr på rema

Skrevet

bruker MaM sine, 2 flasker dagen.. og 2 til vann =) altså 4

Skrevet

10 Dr browns flasker

Skrevet

jeg har 12store aven flasker og 3små som jeg bruker til vann med slik drikke tut...

før vasket jeg hver dag,men nå når lillemor har blitt større så går det ikke så mange flasker om dagen, skyller de godt å setter de på benken...

vasker og koker ca annenhver dag...passer på at jeg gjør det på dagen, slik at jeg slipper å stå om kvelden etter hun har lagt seg...

jenta er snart 7mnd nå....koker alt vannet jeg bruker til melk og grøt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...