Gå til innhold

Kan dere kjenne en bul på magen?


Snooopi

Anbefalte innlegg

jeg kjenner etter nesten hele tiden, og jeg tror jeg kan kjenne en liten bul. Håper det er babymagen! Jeg er 8+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snooopi, jeg har kommet til 6+1 og den bulen jeg har kan nok ikke skyldes nurket :o)

Forsøkte meg på d til min kjære i går kveld, og han holdt på å flire seg i hjel.... "joda - nå er den velt 4 mm lang... hihi... lager stor bul" var hans kommentar...

 

Hvordan går det ellers med deg?? Kjenner du mye grav.tegn? Har dere fortalt det til mange? Er formen fin?

 

Her er det ny UL på gang i dag, hadde så vondt i siden i går - og lurer på om det ene egget kan ha vandret seg litt ut på villspor... greit å få sjekket det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Embarazada06! Jeg har det fint! Jeg har ingen plager. Kun litt ømme bryster når jeg skviser dem. Av og til kjenner jeg magen. Jeg er og trøtt, men jeg vet ikke om jeg er mer trøtt nå enn det jeg har vært. Jeg tar ihverfall livet med ro. Vi har fortalt det til svigermor, søstern til mannen min og hennes mann og broren min og kona. Jeg skal først på UL 3.juli... Det er så lenge å vente... og 4. juli kjører vi til Norge og forteller nyheten(jeg bor jo i København)! Håper jeg har bilder og vise frem til mamma og pappa og lillesøster og ++++++

 

Ellers var jeg hos tannlegen i dag fordi jeg hadde litt vondt i hjørnetanna, eller en annen tann. Vanskelig å si hvor det satt, men nå er jeg ihverfall uten visdomstann.. var ikke forberedt på det, men det gikk fint. Måtte ut å shoppe etterpå, skulle jo ha trøst!

 

Hva med deg? Har dere fortalt det? Har du det bra? Håper alt går bra. Vet du om det blir en eller to?

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snooopi

 

På UL i dag var gynekologen ganske så sikker på at det blir en, vi kunne også se fostersekken hvor den andre nok hadde startet sin tilværelse, men kunne ikke se liv der - hun mente at det ganske så sikkert ikke kom til å bli det heller.

Men... jeg er kjempefornøyd med en jeg!! ( så kan jeg kanskje få gå gravid enda en gang også, hehe...)

Den bittelille spiren vår er 2,8 mm CRL-lang og hjertet banket som bare det i dag. Lett å se forskjell bare på de to dagene siden forrige UL.

 

Har etterhvert blitt ganske mange som vet det - jeg er sykemeldt og får derfor så mange rare spørsmål om hvorfor... til noen har det blitt for dumt å holde på med alle mulige andre "varianter" så da har vi fortalt det...

Min svigermor og svigerfar har vært her på St.Hans feiring i kveld og da fikk vi vist frem bilder av den lille prikken vår :o)

Er jo bare en prikk på bildet enda, men kjempegodt å ha vært på UL synes jeg. Gled deg masse til det!!

 

Har det bra, men er rimelig nervøs hele tiden, blir godt kjent med kroppen min - og jeg kjenner nok hver minste lille endring..., trodde jeg skulle slappe av og kose meg når vi fikk positiv test, men det har ikke blitt helt slik enda... Kjenner at jeg har en slik kveld nå - og det er godt ja!!

 

Hvor i Norge skal dere til?

må jo være helt topp å reise til familien med en slik nyhet da!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...