Mysen Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja, da fikk jeg en positiv test i dag. Det var første pp så det er ganske utrolig at det skulle gå så fort. Jeg er sååå glad, og gleder meg sykt til den tiden som kommer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 GRATTULLERER!!!!!! HERLIG, NYT DETTE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 23. juni 2006 #3 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer! Så heldig at det klaffet med en gang! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2006 Takk for det jenter... Ja det er helt utrolig at det klaffet med en gang, jeg er utrolig heldig, iallefall når jeg ser på hvor mange som virkelig sliter for å få dette til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 23. juni 2006 #5 Del Skrevet 23. juni 2006 Grattis Mysen Jeg fikk det også til på første pp, så vi var heldige der. Håper vi bare er så heldige at spira sitter hos oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja vi får virkelig håpe på det... Gratulerer til deg også da. Når får du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 23. juni 2006 #7 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer så mye! Jeg har nettopp kommet inn hit, 4+1 i dag. Ifølge babyverden har jeg termin 4. mars. Så hyggelig med så mange nygraverte da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løven78 Skrevet 23. juni 2006 #8 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer så mye! Så bra at det klaffet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 23. juni 2006 #9 Del Skrevet 23. juni 2006 Gratulerer så mye!! Så moro at det klaffet for deg med en gang! Håper du får en flott tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juni 2006 TUSEN TAKK JENTER... Å gratulere til dere andre som er gravide... Dette er en fantastisk tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå