Gå til innhold

Hadde aldri trodd jeg skulle havne her

Anbefalte innlegg

Sier hei til dere her inne! Har hørt så masse fint om dere, men hadde alikevel håpet å bli gravid før jeg havnet her da.

Begynnte å prøve i juli 05, så det er ikke riktig ett år ennå da, men har ikke noe tro på at det skjer noe denne pp'en så da kommer jeg hit like godt!

Er 27 år, prøvd i snart 1 år, ingen barn, ble gravid i vinter som endte med MA i uke 7/8. Bor i Akershus.

Fortsetter under...

Hei!

Det er vel få som tror at de skal komme inn hit tror jeg. Nå er det sånn at vi er mange her inne og vi er rede til å ta imot alle nye og trøste og oppmuntre så godt vi kan. Håper det blir en fruktbar sommer for deg:)

Klem

Velkommen hit :)

Jeg hadde aldri i verden forestilt meg at jeg skulle sitte her inne selv. Men her er vi da, og vi er ikke alene. Det er faktisk litt trøst i at vi er mange her og kan holde hverandre oppe. Det kan jo være vanskelig for utenforstående å forstå hvilken sorg og lengsel vi bærer på.

Har du bestilt time for utredning da? Jeg syntes i allefall det var godt å få ta det skrittet. Selv om jeg håper på å lykkes selv, er det godt å vite at vi også har mulighet til å få hjelp etter hvert.

Lykke til i hvert fall, håper du forsvinner herfra om kort tid! (godt ment..)

Annonse

Om du vil starte utredning allerede nå, bør du gå til det private. Hos det offentlige vil de ikke starte utredninga før det har gått et år uten graviditet. Du har etter deres regning ikke "slitt" mer enn noen mnd siden du var gravid i vinter. Mest sansynlig vil dere få det til av dere selv.

Men velkommen skal du være og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...